Betaling

Betaling for rådgivning på vores hjemmeside vil ske som forudbetaling.

Øvrig betaling som ikke sker over hjemmesiden forudbetalt skal ske senest 5 kalenderdage efter rådgivningen, medmindre andet er aftalt.

eJura IVS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB på hjemmesiden. Betaling vil blive trukket på din konto ved køb. Ved accept af disse handelsbetingelser accepterer kunder, at eJura IVS må trække det aftalte beløb på kundens kredit- eller debetkort, der er tilmeldt oplyst, i overensstemmelse med det valgte produkt.

Ved betaling over faktura kan kunder også betale med MobilePay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms over for private og ekskl. moms over for erhverv.

eJura IVS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Rådgivning

Rådgivningen foregår efter aftale ud fra, om klienten har booket rådgivning pr. telefon, mail, chat eller fysisk møde. Klienten kan selv vælge, hvor lang tid der ønskes. Klienten bliver ikke opkrævet yderligere end det, klienten har booket, medmindre der gives mundtligt samtykke hertil.

Ved rådgivning betalt direkte på hjemmesiden refunderes beløbet ikke, hvis tiden ikke anvendes helt eller delvist.

Er der for eksempel booket 30 min. rådgivning, men varer rådgivningen kun 10 min. har vi desværre ikke mulighed for at refundere beløbet, hverken helt eller delvist.

Er der tale om længerevarende forløb, udarbejdes der normalt samarbejdsaftale med rådgiveren, hvor prisen herfor aftales nærmere.

 

Klippekort

Priser for klippekort rådgivning fremgår af hjemmesiden.

Klippene bliver beregnet pr. påbegyndt kvarter. Klippekortet består derfor af i alt 20 klip på 15 min. (20 x 15 min.).

Vi har desværre ikke mulighed for at refundere ubrugte klip, men du kan få udstedt et gavekort/tilgodebevis på ubrugte klip, som du frit kan overdrage/sælge til andre.

Du vil have mulighed for løbende at kunne følge med i, hvor mange klip, der bliver brugt og dermed er tilbage via vores kundeportal. Du kan få adgang til vores kundeportal ved at skrive til rådgiveren eller kontakte os.

 

Aflysninger

Aflysninger eller ændringer i på forhånd aftalte rådgivningstidspunkter kan ske uden gebyrer i op til 24 timer før den aftalte rådgivning. Er der under 24 timer til rådgivningstidspunktet, som kunden har booket på hjemmesiden, og aflyser eller ændrer kunden rådgivningstidspunktet, opkræves ændringsgebyr på 100 kr.

 

Digitale produkter – e-bøger, skabeloner og lignende

På eJura.dk sælger vi en række digitale produkter såsom e-bøger og skabeloner.

Produkterne kan downloades straks efter køb.

Produkterne kan downloades både på siden straks efter køb samt pr. mail.

Ønsker du faktura på dit køb, som vi har glemt at sende, kan du bede om denne ved henvendelse på info@ejura.dk

Vi sender faktura for køb af erhverv inden for 1-3 hverdage efter købet.

 

Bodelingstjek

Bodelingstjekket indeholder det, der fremgår af https://ejura.dk/bodelingstjek/

Det bemærkes, at bodelingstjekket IKKE indeholder udarbejdelse af skøde, rådgivning om andre forhold udover bodelingen som fx samvær, bidrag og lignende. eJura IVS assisterer ikke med udarbejdelse af skøde.

 

Tilfredshed

Vi ønsker, at vores kunder skal være tilfredse med både vores rådgivning og vores digitale produkter.

Hvis du som kunde er utilfreds tilbyder vi en tilfredsgaranti. Det betyder, at du inden for 14 dage fra købet kan få pengene retur, hvis du ikke er tilfreds ved gyldig begrundelse.

 

Afvisning af kunder

Vi forbeholder os retten til at afvise kunder. Det kan være tilfældet, hvis vi ikke mener, at vi kan hjælpe dig tilstrækkeligt.